  • Data: 2023-12-24 14:58:39
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 23 grudnia 2023 o 15:10:03 UTC+1 Myjk napisał(a):
    > Thu, 21 Dec 2023 11:56:52 -0800 (PST), Kris

    > Pomyliłeś się, miało być bzdur zamiast broszur.

    Naczytales się Michaś broszur jak pisałem.
    Bzdurami bym tego nie nazwał..
    Ot tak papka dla lemingów i ignorantów jak Ty.
    A że realne doświadczenia użytkowników nie pokrywają się z tym co w broszurach- tak
    to bywa- ignoranckie lemingi takie jak Ty to łykają, praktyczne doświadczenia
    użytkowników są inne.
    Kup se wreszcie tego elektryka i potestuj. Daj znać co Tobie w praktyce wyjdzie.