  • Data: 2014-07-15 15:26:42
    Temat: Re: o jeziorze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.07.2014 23:04, uzytkownik pisze:

    > Bo nie ma niezbitego dowodu na to, że Bóg nie istnieje.

    Nie ma niezbitego dowodu na nieistnienie elfów. I?

    Swoją drogą dlaczego nie chcesz przejść na właściwą grupę dyskusyjną?
    Uprzedzam - tobie też więcej tu na ten temat nic nie napiszę. Ustawiam
    FUT i jak zignorujesz uznam to za walkower.

    Ja rozumiem Ergie - to manipulant i krętacz, więc chce wykorzystać każdy
    pretekst żeby mieć ostatnie (i fałszywe) słowo (np. to kręcenie, że KRK
    nie staje kobietom na przeszkodzie w wyborze w przypadku legalnie
    możliwej aborcji).

    > Jest za to niepodważalny dowód na istnienie ogromnej siły stwórczej,
    > przewyższającej ludzki rozum, która doprowadziła do powstania
    > wszechświata i w efekcie nas samych.

    Och? Gdzie? Jeśli masz na myśli siły fizyczne, to owszem - taka np.
    eksplozja supernowej jest potężniejsza od dowolnego człowieka ;) ale
    jest totalnie bezmyślna.

    [ciach]

    > Jest natomiast dowód na to, że bóg jako siła stwórcza istnieje i tego
    > dowodu nie da się obalić, ani zaprzeczyć.

    Gdzie ten dowód? No, chyba że sobie przedefiniowałeś słowo "bóg" na
    synonim "wszechświat". No to wtedy faktycznie - taki "bóg" istnieje ;)

    Tyle że nie przejawia najmniejszych objawów osobowości ni świadomości.
    Po prostu istnieje. Jak np. jabłko czy Słońce.

    > Jeżeli uważasz, ze to co napisałem nie jest prawdą to udowodnij to i
    > przedstaw dowody, których nie da się obalić.

    I popełniasz dokłanie ten sam błąd logiczny co teiści...

    Jeśli twierdzisz, że coś istnieje - najpier to coś zdefiniuj a potem
    udowodnij, że istnieje. Inaczej jest to tylko i wyłącznie jakieś rojenie.