    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 2 Oct 2012 05:17:01 -0700 (PDT)
    Subject: Re: odkurzacz centralny - rury w wylewce
    From: k...@v...pl

    W dniu wtorek, 2 października 2012 10:24:07 UTC+2 użytkownik brunet.wp napisał:
    > Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Kiedyś też miałem takie zdanie o alergii... Jednak szczególnie w przypadku
    >
    > dzieci, jest to poważny problem.
    >

    > Trzy elementy, które będą w moim domu, są budowane z myślą o alergiku:
    >
    > 1. Odkurzacz centralny.
    >
    > 2. Wentylacja mechaniczna.
    >
    > 3. Ogrzewanie podłogowe.
    >

    > Oczywiście są głosy, że każde z tych rozwiązań będzie szkodzić alergikowi.

    Najbardziej szkodliwy jest pierdolec rodziców jak dzieci są bardzo małe i małe. Znam
    przypadki kąpania bardzo małego dziecka w przegotowanej wodzie mineralnej. To był
    chyba najłagodniejszy pierdolec rodziców i dziadków w stosunku do tego dziecka. Jak
    poszło do przedszkola to mało nie wykitowało bo zachorowało na wszystko na co chorują
    dzieci. Przedtem oczywiście nie chorowało bo w sterylnych jak sala operacyjna
    pomieszczeniach trudno coś złapać. Żadnego pieska, kotka czy chomika. Bo to same
    zarazki. Moje dzieci jak były małe i przychodziły z podwórka to losowaliśmy kto je
    myje. A jak przyjechały z obozu harcerskiego to zastanawialiśmy się czy je myć czy
    może prościej zrobić nowe. Po kąpaniu chętnego do wyjęcia korka z wanny nie było. Z
    łapanki trzeba było brać. Konie nie są takie zdrowe jak moje dzieci. Są już dorosłe.
    Nigdy żadnych alergii nie miały. Bo to ze jak bawiły się z kotami albo psami i om
    włosków do nosa nawchodziło i kichały to nie alergia. Czy zastanawiałeś się nad tym
    że dziecko kiedyś będzie musiało wyjść spod klosza i tam gdzie się znajdzie będzie
    kurz, roztocza itp. Jak ma się u małego dziecka uruchomić system odpornościowy jak
    nie jest narażony na zagrożenia? Nie uruchomi się. Są oczywiście przypadki ze ktoś
    urodzi się z uwalonym systemem odpornościowym. Jakaś wada genetyczna. Takie przypadki
    są niezwykle rzadkie. Zdrowy człowiek jak zaczynają pylić rośliny czy jak jest dużo
    kurzu zacznie kichać, kasłać, łzy mu polecą. Normalny się wykicha i ma spokój. A
    jebnięty zaraz leci do lekarza bo ma alergię. A lekarze jak się daje to się kraje.
    Z`czegoś samochody i wille przecież muszą kupować.