  • Data: 2012-03-16 21:25:42
    Temat: Re: odkurzacz przemyslowy za odkurzacz centralny ?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    ion-forums@vbla14...

    >Co myslicie o tym pomysle?
    >
    >Jak patrze na allegro to nawet odkurzacze stanleya za 340 pln maja silniki
    >1600W / 27kPa i az 70l / sek. Czyli bardzo zblizone do >"oryginalnych"
    >centralnych beamow za 3k pln ktore maja zwykle 28-30kPa i 50l/sek.

    Ogladam czasem sluzbowo te produkty i powiem Ci, ze ten odkurzacz Stanleya
    wystepuje w kilku roznych wersjach producenckich. :-)
    To jest jeden odkurzacz do ktorego przykleja sie rozne marki. Mialem okazje
    sluchac jak to pracuje i jakie ma naprawde parametry. Po pierwszych
    doswiadczeniach moge powiedziec, ze nie wiem skad biora te dane na ulotkach.
    :-)
    Uzytkowo stwierdze, ze odkurzacz ten niby przemyslowy Stanleya co przy
    przemyslowym nigdy nawet nie stal dziala wzglednie dobrze kiedy worek jest
    zupelnie pusty. Pozniej jest tylko gorzej. Prawdziwy odkurzacz przmyslowy to
    koszt od 1000zl w gore. Hitachi ma w ofercie takie odkurzacze i te dzialaja
    naprawde dobrze. Zaden Stihl czy amatorski Karcher. Niby parametry podobne,
    tylko czemu uzytkowo takie roznice?
    Dobry odkurzacz centralny bedzie bez worka z elektrostycznym filtrem i na
    takim warto sie skupic. Im wiekszy pojemnik tym lepiej.

    Pozdro.. TK