    From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: odśnieżanie
    Date: Wed, 21 Oct 2009 16:14:06 +0200
    <hatfoe$6sr$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hatgn6$tsa$1@news.onet.pl>
    <c...@d...googlegroups.com>
    <s...@t...ceti.pl>
    <b...@g...googlegroups.com>
    <s...@t...ceti.pl>
    <e...@w...googlegroups.com>
    <s...@t...ceti.pl>
    <2...@o...googlegroups.com>
    <hbme41$nr3$1@news.onet.pl>
    <0...@b...googlegroups.com>
    <hbmpal$rb2$1@news.onet.pl>
    <5...@p...googlegroups.com>
    <hbmr9i$25gi$1@newsread2.aster.pl> <hbn4bh$thr$1@news.onet.pl>

    > A ja tam się nie ma czym przejmować. 80metrów drogi dojazdowej do mojego
    > domu jest moją własnością i jak chcę to ją sobie odśnieżę a jak nie chce
    > to nie. I nikt mnie do niczego nie zmusi.A straż gminna jak chce ze mna
    > pogadać to teoretycznie powinna czekać na początku tej moje drogi az do
    > nich wyjdę. Droga jest moja i bez mojej zgody lub nakazu prokuratora
    > raczej nie powinni na nia wchodzić.

    Tak różowo to chyba nie jest. Wejść raczej mogą, bo niby jak na przykład
    listonosz przyniesie ci przesyłki? Nie mogą za to karać na złe parkowanie i
    takie tam, aczkolwiek ostatnio miała być jakaś kolejna zmiana z której
    wynikało że możesz stracić prawo jazdy za jazde po pijaku po swoim podwórku.
    A już straż miejska potrafiła wlepic mandat włąścicielowi auta który
    zaparkował przed własnym garażem za blokowanie wjazdu :-)

    > A chodnika na tej drodze nie wydzielałem. Droga ma 6 metrów szerokości i
    > chodnik nie potrzebny.
    > A przymus odśnieżania gminnych dróg przez włascicieli posesji to głupota
    > do kwadratu be żadnego uzasadniernia

    Zbyt wiele lat walczyli ludzie z władzą by dbać o otoczenie z własnej woli.
    Zawsze było my - oni i niestety dalej to istnieje, szczególnie jak ktoś chce
    coś załatwić w urzędzie. A potem się dziwią, że ludzie opornie działają
    społecznie popędzani mandatami straży miejskiej/wiejskiej.