    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ogrzewanie podlogowe a drewniane podlogi
    Date: Sun, 31 Oct 2010 22:35:42 +0100

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > "drewno daję prestiż", masz kompleksy jakieś? :)

    psychiatra domorosły czy co...?
    aleś się mnie uczepił... znowu...?

    > drewno jest przyjemne, jest ciepłe z natury, jest piękne i przytulne.

    A czy ja zaprzeczam...?

    > tak trzeba wiedzieć jak ma wyglądać dom zanim sie zacznie robić
    > instalacje. 90% budujących nie ma pojęcia jak wykończy poszczególne
    > pomieszenia w chwili gdy przychodzą instalatorzy i zaczynają swoją
    > robotę. Jeśli trafią na zwykłego pana Henia to będą mieli to jakieś coś,
    > jak trafią na profesjonalistę to mają szanse na pomoc.

    No to wychodzi na to, że ja jestem wśród tych 10 proc...
    A tak w ogóle to nie mam pojęcia o co się tak rzucasz...?

    Przecież napisałem to, co teraz powtórzyłeś - jak się przewidzi deskę na
    podłogówce na etapie układania instalacji, to problemu nie będzie, bo da
    się odpowiednią ilość izolacji temicznej i odpowiednio tę podłogówkę
    przygotuje. Co nie zmienia faktu, że deska gorzej przewodzi ciepło od
    ceramiki, czy kamienia :-)

    I co? dalej będziesz udowadniał, że to Ty masz kompleksy, po
    ponaigrywałem się parę razy z egzotycznego drewna?