  • Data: 2017-07-04 23:25:51
    Temat: Re: oplacalnośc pieców C.O.
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-04 o 23:03, abomito pisze:
    > Witam!
    > Mam taki dom i chciałbym i nim...
    > Sądzę, że trzeba rozgraniczyć dwie rzeczy:
    > Ze względu na instalację wodną nie można dopuścić, żeby dom wystygł.U mnie zrobilem
    w komórce kociołek na groszek14 kW i tak go ustawiłem, że wewnątrz jest temperatura
    5-10 stopni.Jeśli czasami zgaśnie- nie ma problemu.Przy temperaturach około -20° dwa
    dni wytrzymywał.Jeśli by był w obiegu glikol- wytrzymał by dłużej.
    > Ale to jedna rzecz.Druga- to zagrzanie instalacji CO i całego domu do temperatury
    +20°.Tutaj mój kociołek nie wyrabia.Potrzeba 3-4 godziny, zeby mogły dzieci biegać.

    Ale to wcale nie jest tak długo, ja podłogówką grzejąc termometr dygnie
    też dopiero po kilku godzinach, a gdzie tam jeszcze do zagrzania.
    Więc nie masz tak zle, mam większą bezwładność i muszę grzać z większym
    wyprzedzeniem :)

    --
    Pozdr
    Janusz