  • Data: 2017-07-05 23:22:41
    Temat: Re: oplacalnośc pieców C.O.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 lipca 2017 20:56:33 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ty myślisz że amnezje mamy jakąś?
    > Przez litość TERAZ się do archiwum nie cofnę bo az tak wredny nie jestem ale kto
    tam zechce to zweryfikuje Twoje wylczenia odnośnie zwrotu z reku itp. Teraz piszesz
    tak jak ja od początku że zwrot praktycznie nigdy ale archiwum nie znikneło;)

    Nic nie zweryfikujesz - conajwyzej zmienisz zdanie :-)

    Zluzuj gacie - dla uproszczenia przyznalem Zenkowi racje. Po to, zeby nie
    wywolywac kolejnej gownoburzy. Nigdy argument, ze reku to inwestycja,
    ktora ma sie zwrocic nie byl dla mnie najwazniejszy - mozesz przeszukac
    cale archiwum i na pewno znajdziesz tylko informacje, ze mam reku dla
    komfortu, nie ekonomii. Zwrot rzeczywiscie moze byc krotszy jezeli wszystko
    sie dobrze policzy (kominy, nawiewniki etc) ALE MI SIE NIE CHCE :)
    Dla mnie temat zamkniety.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.