  • Data: 2017-07-05 23:25:20
    Temat: Re: oplacalnośc pieców C.O.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 lipca 2017 20:42:52 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Tak się rodzą mity zgadza się
    > W życiu pewnie pzryczepy drewna nie pociełes porąbałeś i wrzucasz dane z googla
    expera udając

    A wlasnie pocialem wywrotke drewna. Palilem nim przez 6 sezonow,
    w tym roku mi sie wlasnie skonczylo :-)

    > Wiesz co- nie chce mi się z oczywistymi rzeczami dla mnie dyskutować.
    > Napiszę tak- różnym drewnem w róznych nieruchomościach od praktycznie urodzenia
    palę.

    Wiem, przeciez czesto w watkach nt. drewna, rabania i siekier sie
    udzielales. Ja to przeciez Kris wszystko wiem. 3 wywroty co sezon,
    "na podpalke" :-)))

    > A tak na marginesie WM to się w końcu zdecyduj- czy ilość m3 wymian zgodna z z
    normą czy z Twoim poczuciem komfortu czy pasujaca Tobie do obliczeń
    > Bo już lata tu siedzę i cyferki rózne padały;)

    150m3 jest zgodne z wszystkimi normami i komfortowe.
    dlugo 200m3, a ostatnio stanelo na 150m3. Nigdy nie wentylowalem ponizej
    100m3 :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.