  • Data: 2017-07-06 09:27:45
    Temat: Re: oplacalnośc pieców C.O.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 lipca 2017 09:22:23 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A w sypialni smrodek;)
    >
    > "dla pokoju mieszkalnego oddzielonego od pomieszczeń kuchni, łazienki i WC więcej
    niż dwojgiem drzwi lub pokoju znajdującego się na wyższym poziomie w wielopoziomowym
    domu jednorodzinnym lub w wielopoziomowym mieszkaniu domu wielorodzinnego - 30 m3/h "

    Wiesz jak dziala wentylacja mechaniczna w ogóle? :)

    W sypialniach sa NAWIEWY, w kuchni / łazienkach - WYCIĄGI. Normy liczysz
    dla WYCIĄGÓW. Żaden pokój nie jest u mnie oddalony więcej niż dwoma
    drzwiami od łazienki, więc norma jest spełniona (no dobra, o 10m3/h
    za mało wentyluje :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.