  • Data: 2011-10-31 11:31:25
    Temat: Re: opłacalnosc sorarów - kolejna odslona
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4eae7d9a$0$5814

    > Najważniejsze w tym wszystkim są nie tyle moce co efekt koncowy czyli
    > temperatura zładu w 300l zbiorniku.

    Owszem, ale wydaje mi sie, ze uzyski jakie rejestrujesz sa przeszacowane.
    Ciekw bylem z czego to wynika, tym bardziej, ze czesci uzyskow nie
    rejestrowales. Zastanawia mnie to, bo mniej wiecej przyjmuje sie roczna
    wartosc ok. 1000kWh/m^2. Z Twoich 5570kWh/16 miesiecy wynika, ze srednia
    sprawnosc cieplna Twojego kolektora to ok. 80%. Ni huhu to mi sie nie
    zamyka.

    Pozdro.. TK