    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: oszczędzanie wody w umywalce
    Date: Mon, 29 Nov 2010 09:17:44 +0100

    > Czy woda jest taka droga, ze metr szescienny w te czy we wte robi roznice?

    1m^3 wraz ze ściekami u mnie kosztuje jakieś 10..12 zł nie pamiętam
    teraz dokładnie, jak bym miesięcznie oszczędzał tylko ten jeden metr to
    rocznie wychodzę do przodu jakieś 150zł
    Jak by do tego doliczyć koszt podgrzania wody to się robi jeszcze
    większa kwota.
    Jak by oszczędzić na innych elementach właśnie po te "kilka groszy" w
    "detalu" to na koniec roku w podsumowaniu można niezłą sumkę przyoszczędzić.
    Najgorsze jest tylko to że kasa ta jest "niewidoczna", na koniec
    zostanie skonsumowana przez podwyżkę cen za media..