eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-24 19:37:01
    Temat: Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 24 maja 2021 o 19:01:01 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    nie potrafiąc odpowiedzieć na proste pytanie
> [...]
    > na zarzuty wprost, zawsze olewasz argumenty dyskutanta. Niby po ch...
    > ktokolwiek miałby się przejmować jakością dyskutowania z Tobą skoro sam
    > prezentujesz poziom podłogi lub wręcz piwnicy? Dyskusja to wymiana
    > argumentów. W Twoim wypadku to gadanie do betonu partyjnego.
    >
    > Naucz się cytować. W ten sposób podniesiesz poziom dyskusji na poziom
    > przedszkola i jest szansa że ktoś będzie Cie brał na poważnie. Na razie
    > jesteś tylko żałosnym dziadkiem któremu władza dała kilak stówek ekstra
    > i po Tobie choćby potop. Portert Jarosława juz wisi?
    Jeśli już to ogarnąłem albo nie ogarnąłem. Jak sobie nie radzisz z pisaniem to włącz
    słownik bo akurat z ogarnięciem wyszedłeś na głupka. Byłeś ciężko na mnie wkurwiony
    jak pisałeś te swoje bzdety, ale to nie zwalnia z obowiązku poprawnego pisania. Jak
    widzisz krytyka poparta argumentem może być konstruktywna. Nic nie pisałem o PiSie i
    jego osiągnięciach ani porażkach. Wręcz przeciwnie, unikałem podawania nazwy tej i
    innych partii. Teraz chyba drugi raz jej użyłem. Inna sprawa że moim celem nie było
    przysrywanie się do żadnej partii bo to zwyczajnie nie ma sensu dokąd nie będę miał
    siły sprawczej. Napisałeś że krytykujesz niewłaściwe działania rządzących że
    wszystkich partii jakie wygrały wybory. Na jakąś schizofrenię to wygląda. Nic ci nie
    pasuje. Przypominam i objaśniam że chciałem tylko się dowiedzieć w jaki sposób
    krytykujesz rządzących i jakie sa efekty twoich działań. Możesz się czymś pochwalić
    czy jak zawsze tutaj popierdolisz głupoty a w realu ciapciak bez kręgosłupa jesteś.
    Przypomina mi się sytuacja jak ktoś inny rzucił hasło że wodę trzeba oszczędzać. Jak
    spytałem jak to sam robi to zrobił rybkę i też pisał że miliony razy coś tam
    napisałem albo nie napisałem. Nie pytałem co krytykujesz tylko jak. A wyszło że w
    tym samym czasie możesz krytykować np. budowę lotniska i próbę uniemożliwienia
    zbudowania go. I to będzie zależało od tego która noga rano wstałeś. I popraw
    ortografię, bo dajesz powód do krytyki.