  • Data: 2011-02-10 11:39:37
    Temat: Re: panele vs deska
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Lut, 22:06, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    > Uszanowanie.
    >
    > Jestem na etapie finalizowania reszty moich podlog. W kontekscie
    > wczesniejszych dyskusji o wyzszosci paneli nad deskami i odwrotnie,
    > postanowilem zdobyc doswiadczenie odnosnie estetycznego porownania obu
    > produktow. Zwiedzilem w tym celu wiekszosc Leroi w stolycy, Castoram i
    > specjalistycznych sklepow. Podobno dzisiejsze panele nie ustepuja deskom pod
    > wzgledem estetyki. Niestety stwierdzam, ze ustepuja. Roznica nie jest
    > widoczna z odleglosci 10m, ale blizej no nikt mnie nie przekona, ze to to
> [...]

    Ale zes odkryl hameryke. :)
    Pilsni bym na podloge nie polozyl.
    Wachalem sie pomiedzy finish parkietem a zwykla klepka.
    Robie wlasnie test klepki. Zwykly dab za 75zl/m2 plus cala gama
    zabiegow.
    Nie spieszy mi sie i idzie dobrze.
    Polozylem na lekko krzywej podlodze 12m2 klepki w 8h.
    Teraz nabiera mocy prawnej przed szlifowaniem.

    Jak wyjdzie dobrze to wszedzie dam klepke. Jak gorzej to pojade
    finishparkietem.