  • Data: 2011-02-10 13:28:25
    Temat: Re: panele vs deska
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie przekonala grubosc parkietu. Mam tam zapasu sporo na ewentualne
    szlifowania. Co zawsze jest ratunkim ale wlasnie przymierzam sie do
    poklozenia w pokojach dzieci panele takie sklejki 3 warstwowe z
    fornirem na wierzchu. Ma to chyba z 15mm jak podloze podklad
    odpowiedniej grubosci to wyjdzie wszystko na rowno. Zalozenie jest
    proste: dzieciaki potrzebuja ok roku do 2 lat na zniszczenie podlogi,
    potem przykrywam to wykladziona ( z wymiana w miedzyczasie) i znowu do
    2 lat. Za 4-5 lat poloze normalny parkiet.

    KADAR