eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczneRe: pęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczne
  • Data: 2009-06-20 13:48:37
    Temat: Re: pęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczne
    Od: "kiki" <n...@l...yt> szukaj wiadomości tego autora

    news:h1ip4d$ot8$1@news.onet.pl...

    > jakie wieniec?
    >
    > ty mu każesz zrobić żelbetową belkę
    >
    > 6 prętów 30 cm wysokości wieniec ...
    >
    > kurna kiki co ty chrzanisz
    >
    > a pręty jakie żebrówka 14 a może od razu 18 mm

    Jeśli to jest ścuiana fundamentowa jeszcze nie wybudowana do końca, chyba,
    że nie ddoczytałem, to zanim postawi na niej ściany niech zrobi wieniec w
    postaci belki 24cm szerokości na grubość 2 bloczków, bo inaczej mu będzie
    pękać ściana w przyszłości. Jeśli ściana już tam stoi to nic nie zrobi.
    Jednemu pękła ściana na 3cm, że mógł włożyć dłoń w szczelinę. Bedą zdjęcia.