eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczneRe: pęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczne
  • Data: 2009-06-20 18:51:34
    Temat: Re: pęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczne
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > No i doszliśmy do konsensusu :-)
    > Ławy zostały skopane przez takich budowlańców jak ty, którzy mówią "a
    > po co to, a po co tamto". Wtedy gdyby zrobili ławy jak należy na
    > podstawie gruntu jaki zastali to nic by nie usiadło.
    > Jeszcze pamiętaj, że ten dm ma stać 50 lat w twoim wydaniu i ze 100 w
    > moim :-) Twój po 10 latach zac znie się walić :-)
    > nie słuchajcie go to jest wykonawca :-)

    za powyższy tekst należałby ci sie plonk.

    twoje uśmieszki mnie nie śmieszą ponieważ obrażasz mnie oraz innych
    porządnych wykonawców. Ja robie dla klienta tak jak dla siebie. Nie daje
    jednak na wszelki wypadek wody 50mm tylko taka jaka jest potrzebna.
    nie daje kotła 50kW tylko taki jaki jest potrzebny nie daje grzejnikó 2 x
    większych tylko takie jakie być powinny, chyba że wiem że dom ma skopane
    izolacje wtedy moge troszkę podnieść wielkość grzejników.

    twoje pomysły w czesci sa merytoryczne ale w innej części są bzdurami
    wyssanymi z brudnego palucha.

    ludzi takich jak ty kiedyś okreslano trafnie jako wiejskich filozofów.

    boję sie że twój poradnik będzie jednak stekiem bzdur który zrobi inwestorom
    wode z mózgu zamiast dać im zastrzyk fachowej wiedzy. Bez weryfikacji przez
    fachowców to będzie wielkie gówno.