eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczneRe: pęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczne
  • Data: 2009-06-20 21:09:54
    Temat: Re: pęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczne
    Od: "kiki" <n...@l...yt> szukaj wiadomości tego autora

    news:h1jb3s$425$1@news.onet.pl...

    > za powyższy tekst należałby ci sie plonk.

    Ty sie tak nie denerwuj, bo nie rozmawiamy ze sobą ale z postami i nie
    interesujesz mnie ty jako ty ani to co ty piszesz jako ty. Rozmawiamy sobie
    na temat postów numer "de7w7w9e98^&&$$6" na usenecie i tyle :-)
    Ale fakt faktem, że pst powyżej przypomina mi czasem wypowiedzi moich
    majstrów "tak jest na każdej budowie" :-)