  • Data: 2009-03-15 15:34:11
    Temat: Re: piec
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:gpj6li$hu5$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Pazdziernik, listopad, grudzien, styczen, luty. 1.2.3.4.5. Albo ja zle
    > rozumiem albo ty zle piszesz (np majac na mysli ze 'do lutego'=do poczatku
    > lutego). Nie mam pojecia jak przychodza faktury z gazowni i moze to jest
    > oczywiste ze cztery... ;)

    Wiesz co, sam teraz sie nad tym zastanowilem. Rzeczywiscie jakies glupoty z
    tego wyszly, moze dla tego ze tez nie wiem jak przychodza faktury. :-))
    W kazdym razie faktury miala dwie jak do tej pory, a wystawiane sa za dwa
    miesiace. W pazdzierniku za wiele nie nagrzala, wiec przyjmijmy ze byl to
    listopad. Nie mniej, sezon trzeba liczyc nawet 6-7 miesiecy.

    > O tym nie mozna zapominac i dobrze ze o tym piszesz - wg moich informacji,
    > obliczen
    > i praktyki ludzi ktorych w zyciu poznalem - podlogowka daje naprawde spore
    > oszczednosci.
    > Ja zrobilem calosc w podlogowce, z buforem ciepla i piec na drewno/wegiel
    > (bede palil brykietem i/lub drewnem w zaleznosci co akurat zalatwie taniej
    > i dobrej jakosci).

    Bo o rachunkach za ogrzewanie trzeba myslec znacznie wczesniej niz zacznie
    sie palic. Niestety oszczednosci na etapie instalacyjnym szybko sie mszcza.
    Lepiej wykonczyc mniej a instalacje zrobic lepiej, by wykonczyc reszte w
    przyszlym roku. A drzewo w tej chwili faktycznie chyba jest najtansze.

    Pozdro.. TK