  • Data: 2010-07-22 16:47:54
    Temat: Re: pierunsko duże i dużo, nie lubie {ARACHNOFOBIA}
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    medea wrote:

    > Rozczuliłaś mnie, Basiu. To nawet mnie ciarki przeszły po plecach na
    > samą myśl o wzięciu takiego pająka do ręki, a wyobrażam sobie, co na tę
    > myśl musi się dziać z kimś, kto stwierdza u siebie arachnofobię. ;)

    No, mnie na przykład musiał mąż ratować przez wyważenie drzwi od łazienki,
    bo jak odwróciłam się znad wanny, to okazało się, że nad drzwiami jest
    PAJĄK. Nie było siły, która mogłaby mnie ruszyć z miejsca, w którym mnie
    przymurowało, na szczęście mogłam się wydrzeć. Po wyłamaniu drzwi, mąż
    stwierdził, że byłam tak samo biała, jak wanna. Pająk nie przeżył,
    oczywiście.
    Ja pająki w ich domu omijam i staram się nie wchodzić na ich teren, tego
    samego oczekuję od nich;-).
    J.