  • Data: 2009-01-10 15:37:54
    Temat: Re: piła łańcuchowa elektryczna
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:gka2es$3pr$1@news3.onet...
    > Moze ktos z szanownych grupowiczów pomoże.3
    > Jaką kupić piłe łańcuchowa elektryczna? Wykorzystywana bedzie głównie do
    > ciecia wałków brzozowych do kominka a czasami do czegoś grubszego- klocki
    > itp.
    > Chodzi mi o jakiś przyzwoity tani model. Nie interesują mnie narzedzia dla
    > profesjonalistów ze wzgledu na ich cenę.

    Sprzedalem kilkadziesiat pil Flo spalinowych. Do reklamacji wrocily ze trzy,
    gwarancja 2 lata. Ogolnie polecam po przyjacielsku te pily, rowniez
    elektryczna. Cena spalinowej na dzis w sklepie po ostatnich podwyzkach to
    480,-, elektryczna nie pamietam, ale jak wiadomo tansza. Byc moze jak sie
    pokrecisz to kupisz cos w starej cenie, byc moze ponizej 400,- spalinowa
    oczywiscie. Moc tego to 1800W, a wiec ~2,5KM

    Pozdro.. TK