  • Data: 2009-01-10 21:27:56
    Temat: Re: piła łańcuchowa elektryczna
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:gkb3a9$4g8$1@inews.gazeta.pl...

    > Była już w poprawczaku i tam właśnie poznałem największą tajemnicę Stihla,
    > czyli "rytuał inicjacyjny" ;))))

    Zdecydowana wiekszosc pil tak sie odpala, w kazdym razie nie znam pily,
    ktora odpalalo by sie inaczej. Roznica to tylko uklad wlacznikow i innych
    cyckow. :-))
    Ja mam Stihla 025 juz ponad 10 lat, uzywana raczej okazjonalnie w miare
    potrzeb, to dobre pily, ale lancuchy te mniejsze to pomylka. Ostatnio
    pozyczylem tesciowi i niestety pilke mi zatarl. Nic mu nie powiedzialem, ale
    szczesliwy nie bylem.:-))

    Pozdro.. TK