eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepo ok. 4 latach rozebrałem reku Brink RenoventRe: po ok. 4 latach rozebrałem reku Brink Renovent
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    From: "Ghost" <g...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <mp5ba5$vn6$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <8...@g...com>
    <5...@g...com>
    <0...@g...com>
    <55b7180b$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    In-Reply-To: <0...@g...com>
    Subject: Re: po ok. 4 latach rozebrałem reku Brink Renovent
    Date: Tue, 28 Jul 2015 11:15:48 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 23
    Message-ID: <55b7486b$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.55.157.1
    X-Trace: 1438074987 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2191 80.55.157.1:56121
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:503048
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:035f5462-bd40-4380-b88c-c0e8bc9ea315@go
    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 07:50:38 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:0953db8b-2928-493a-af22-dbb33b23a65d@go
    oglegroups.com...
    >
    >> >made in Germany (EBM), a nie jakas chinszczyzna :-)
    >
    >> he he he marketing emocjonalny :-)

    >Rozumiem, ze ty nic nie kupujesz, bo wszystko marketing :D

    Mogę prosic o wskazanie toku rozumowania w szczególności przejście miedzy
    moim "marketing emocjonalny", na twoje "rozumiem ze nic nie kupujesz".

    >A made ze rzeczy made in germany w 99% sa lepsze niz made in china to nawet
    >dziecko wie.

    Ale zauważyłeś jak szeroki kwantyfikator postawiłeś?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1