eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepodlogowka i c.w.u.Re: podlogowka i c.w.u.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: podlogowka i c.w.u.
    Date: Thu, 9 Sep 2010 22:49:16 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <i6bh8f$cl5$1@news.onet.pl>
    References: <i63g4a$a2t$1@news.onet.pl> <4...@n...onet.pl>
    <i65vkl$bo9$1@news.onet.pl> <i67dmb$g8k$1@news.onet.pl>
    <i69e8o$49r$1@node1.news.atman.pl> <i69ng9$c10$1@news.onet.pl>
    <i6aci5$uub$1@news.onet.pl> <i6b160$rq2$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076036056.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1284065359 12965 89.76.36.56 (9 Sep 2010 20:49:19 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Sep 2010 20:49:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:403020
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Maniek4" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:i6b160$rq2$1@news.onet.pl...

    > Mnie to tylko zastanawia skad wiadomo, ze ten pan instalator przyleci z
    > pelnymi garsciami usuwac te ew. usterki.

    Bo masz umowę, rachunek lub fakturę oraz Rzecznika Praw Konsumentów :)

    > Jackare moze i lata, Jacek tez, ale sorry na grupie az sie roi od opini na
    > temat rozych fachmanow olewajacych pozniej klienta. Ja osobiscie jeden
    > serwis autoryzowany juz obsmarowalem w przedstawicielstwie firmy i mam
    > nadzieje, ze autoryzacje stracili. Tez byli na pierwsze wezwanie
    > uruchomienia kotla, ale pozniej do niedzialajacej zima pompy w kotle nie
    > dojechali do dzis.
    > E umowy i gwarancje to gra w ruletke, niestety tak to widze.

    Oj różne są sytuacje. Ja także walczyłem z firmą produkującej kotły jako
    serwisant tej firmy, bo "zlewali" klienta i naprawa gwarancyjna silnika
    podajnika trwała u nich ponad 3 miesiące. Gdybym zawiózł ten silnik do
    przezwojenia to sprawny silnik zamontował bym w przeciągu 3 dni. Ja jednak
    uważałem, że powinienem z firmy wziąć nowy silnik i jeszcze tego samego dnia
    wymienić u klienta. Niestety, właściciele firmy nie podzielali moich
    przekonań, dlatego tez się rozstaliśmy :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1