    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: podlogowka i c.w.u.
    Date: Thu, 9 Sep 2010 23:05:12 +0200

    news:i6bh8f$cl5$1@news.onet.pl...

    > Bo masz umowę, rachunek lub fakturę oraz Rzecznika Praw Konsumentów :)

    Dla mnie to jest nic nie warty papierek jezeli ktos po prostu nie okaze sie
    uczciwy. Majac umowe moge dochodzic praw w sporze cywilnym i sciagac ew.
    naleznosci za rok majac wyrok i klauzule wykonalnosci z ktora bede mogl
    pojsc do komornika. Tam zaplace prowizje a nastepnie dowiem sie, ze komornik
    nie ma z czego sciagnac naleznosci. Mniej wiecej tyle jest warta ta umowa i
    fucktura o ile jeszcze nie bede musial zaplacic za ekspertyze.

    > Oj różne są sytuacje. Ja także walczyłem z firmą produkującej kotły jako
    > serwisant tej firmy, bo "zlewali" klienta i naprawa gwarancyjna silnika
    > podajnika trwała u nich ponad 3 miesiące. Gdybym zawiózł ten silnik do
    > przezwojenia to sprawny silnik zamontował bym w przeciągu 3 dni. Ja jednak
    > uważałem, że powinienem z firmy wziąć nowy silnik i jeszcze tego samego
    > dnia wymienić u klienta. Niestety, właściciele firmy nie podzielali moich
    > przekonań, dlatego tez się rozstaliśmy :)

    I slusznie. Pojedyncze przypadki nie sa warte problemow. Takie rzeczy
    zalatwia sie komercyjnie uznajac reklamacje awansem. Szkoda zwracac uwage na
    pierdoly bo mozna stracic wiecej.

    Pozdro.. TK