  • Data: 2009-11-11 07:38:50
    Temat: Re: podłogówka - szitex jednym słowem
    Od: "Przemek" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hdcfek$t6j$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >A ja pozwolę sobie storpedować te naciągane usprawiedliwienia dla
    >podłogówki, jako że miałem do czynienia z wieloma systemami, a ostatnie
    >posty to chyba usprawiedliwienie "dlaczego dałem ciała i zamontowałem to
    >badziewie":
    > - lans i modny temat na zasadzie - "mam w chacie podłogówkę" w takiej
    > warszawce dla krawaciaży idealny gadżet
    > - duża bezwładność w stosunku takiego centralnego - to powinien być chyba
    > najważniejszy argument) + grzejników alu lub innych żeli = centralnym
    > chajcuje się szybciej, efekt jest bardziej efektywny (nie efektowny) i
> [...]

    co do ortografii to:
    krawaciarz piszemy przez "rz" a "ż"
    hajcuje a nie chajcuje, to synku z niemieckiego pochodzi, ale do tego trzeba
    szkole skonczyc

    co do meritum sprawy to bardzo naciągnąłeś swoje torpedy,
    jak byś chodził do szkoły i uważał na lekcjach fizyki i miałbyś ogólną
    wiedzę techniczną
    to byś wiedział, że podłogówka jest najzdrowsza dla człowieka,
    ale wierz w w swoje teorie, będzie Ci się lepiej żyło

    pozdr
    p.