    From: "PiotR" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: podłogówka - szitex jednym słowem
    Date: Wed, 11 Nov 2009 14:52:08 +0100

    wybór nie wybór
    miałem dac parkiet ktory po 3 miesiacach "zajadą" dzieciaki bawiace sie
    samochodami czy klockami na podłodze?
    a może miałem zamknąć dzieci w pokoju "ogladajcie tu sobie discovery i
    siedzcie cicho"?
    parkiet jest doskonały, dla singli, par gejowskich i emerytow.
    Przewaznie dzieci nie maja wiec im nie ma kto wandalizowac parkietu, w
    ktorym powstaje rysa gdy butem stanie sie
    na klocku pozostawionym przez dziecko i przeciagnie nim po podłodze.

    PiotR