  • Data: 2013-04-28 10:41:43
    Temat: Re: podsumowanie sezony grzewczego
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2013 01:18:18 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Ja grzeje pompa ciepla, czyli 3,5 x taniej niz pradem. Czyli jak pompa mnie >sezon
    wyszedl 2k pln, to pradem - 7k. No, moze 6k bo moglbym grzac do wyzszej >temperatury
    bufor i miescic sie bardziej w tanszej taryfie. Czyli 4k pln drozej >?/ sezon. Jako
    ze pompa z dolnym zrodlem kosztowala mnie 22k pln to zwroci sie >juz w szostym
    sezonie. Wlasnie zakonczylem drugi wiec jeszcze cztery sezony i >zacznie na siebie
    zarabiac ;)

    Uwielbiam takie porównania;)
    Porównaj to z paleniem w kominku banknotami to wyjdzie Tobie zwrot po pierwszym
    tygodniu grzania.
    Ale żeby nie było niejasności- śledząc Twoje dane uważam że PC gruntowa ma sens.
    Trzeba mieć tylko warunki na dolne źródło. Tak sobie myślę ze tereny gdzie woda
    gruntowa wysoko są idealne pod PC.
    Kumpel ma dom(a właściwie ogromna rezydencję) nad brzegiem jeziora.
    Tak sobie myślę że takie jezioro to idealna sprawa na dolne zródło by było