  • Data: 2013-04-28 13:31:26
    Temat: Re: podsumowanie sezony grzewczego
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 12:32:37 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Pewnie ze ma. Ta racje przyznaja mi teraz prawie wszyscy znajomi ktorych nie >udalo
    mi sie w trakcie budowy przekonac do PC i wybrali wegiel. Po pierwszym >sezonie
    jeszcze sie wahaja - po drugim nie maja watpliwosci ze zrobili mega >glupote -
    wiekszosc deklaruje ze jak im piec padnie - wezma PC. Szkoda ze tak >
    >pozno bo mogliby sporo oszczedzic jakby ta decyzje podjeli na etapie budowy :)
    Obserwując ceny kotłów na tzw ekogroszek musze przyznać Tobie rację
    No uwzględnić trzeba że taki kocioł dłużej jak 10 lat nie pociągnię- tym bardziej jak
    nawet na tej grupie ludziska piszą że utrzymują na nim temperatury poniżej 50stC
    Pisze to sam mając w kotłowni kocioł stałopalny, ale ja pale drewnem a mój kocioł
    kosztował coś koło 2tys. I jestem świadom że jest to wysokoobsługowe żródło ciepła
    ale z racji tego że drewno kupuje tanio, to jak mieszkam od 2008 roku to sezon
    grzewczy nie kosztował mnie więcej jak 1500zł a chałupa duża.
    Gaz mam w granicy posesji praktycznie wiec jakby co to niewielkim kosztem podłącze;)