  • Data: 2012-12-19 11:41:57
    Temat: Re: pompa CO
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:kas2pf$tlv$1@node2.news.atman.pl...

    > nie czytałem szczegółowo wszystkich postów w Twoim wątku
    > ale jeśli dobrze zrozumiałem potrzebujesz
    > dwufunkcyjny kondensacyjny kocioł
    > z obwodem niskotemperaturowym do podłogówki i wysokotemperaturowym do
    > grzejników.

    Tak zwana lodowka za dziesiec tysi.

    > cwu można załatwić z obwodu grzejnikowego przez zasobnik z wężownicą
    > - na lato możesz rozważyć grzałkę elektryczną do zasobnika cwu

    Po co grzalka jak gaz tanszy? Po co zasobnik skoro proponujesz kociol
    dwufunkcyjny?

    > imho to będzie najprostszy i najefektywniejszy układ...
    > bez sprzęgieł, mieszaczy i dodatkowych pomp...

    Co i tak wliczone jest w cene kotla jaki proponujesz, bo przeciez mieszacz i
    tak musi byc tyle, ze w obudowie kotla.

    > wada: chytrałlik nie zarobi za dużo na instalacji...

    Za to zarobi sprzedawca wciskajac kociol trzy razy drozszy do ktorego w
    eksploatacji wszystko tez bedzie trzy razy drozsze.

    A teraz obraz sie i napisz kolejnego durnego posta jak ostatnio opisujacego
    co powinienem i czego nie powinienem i ze wogole obrazony sie czujesz. I
    moze na tym powinienes sie skupic, choc nie koniecznie na tej grupie, bo jak
    masz tak doradzac to idz baw sie w piaskownicy co pokazales w ostatniej
    dyskusji pare tygodni temu pajacu bez szkoly.

    TK