    From: JanuszK <J...@m...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pompa ciepla - co w zamian
    Date: Wed, 05 Aug 2009 22:01:06 +0200

    Marek Dyjor wrote:

    > żadnych kotłowni w salonie, to poroniony idrogi pomysł, taniej ci
    > wyjdzie przyłącze gazowe z piecem :)
    E tam opowiadasz, ajak ktoś chce mieć kominek? i w nim palić? to czemu
    ma go nie wykorzystać w pełni i grzać wszystkiego CO i CWU?
    Uważam że rozprowadzenie gorącego powietrza to głupota, duże rury które
    gdzieś trzeba schować, kurz, czarne sciany i bardzo niekorzystny rozkład
    temp w pomieszczeniach tak grzanych.

    --
    -----
    Pozdr