    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pompa ciepla z odwiertem pionowym..
    Date: Sat, 19 Dec 2009 10:35:33 +0100
    <4b2272ff$1@news.home.net.pl> <hftt1g$qr1$1@news.interia.pl>
    <c...@y...googlegroups.com>
    <hgdrmm$84i$1@news.interia.pl>
    <6...@l...googlegroups.com>
    <hgfd77$oqj$1@news.onet.pl>
    <a...@v...googlegroups.com>
    <hgfgh7$1ge$1@news.onet.pl>
    <3...@u...googlegroups.com>
    <hgfliu$bh6$1@news.interia.pl>
    <e...@9...googlegroups.com>
    <hgfuc8$92c$1@news.onet.pl>
    <9...@m...googlegroups.com>
    <hggeie$vsa$1@news.interia.pl>
    <5...@j...googlegroups.com>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5a57f7e6-6f34-4685-b1d7-

    >No bo skarżyli się na migrenę spowodowaną pogodą, albo ciekami
    >wodnymi...

    Ale to sa oczywiste oczywistosci. Wiekszosc z ponad czterdziestu milionow
    ludzi w naszym kraju zyje z wentylacja grawitacyjna i gdyby to byla
    przyczyna bolu glowy to pozostala czesc by to zauwazyla, a ja nie znam
    nikogo z migrena czy innymi permanentnymi bolami czego kolwiek.

    >A ja miewam migreny. I o dziwo zdarzają się najczęściej latem po
    >przebudzeniu gdy zapomnę otworzyć okno na noc.

    Ty mozesz miec, nie napisalem ze nikt nie ma.

    >Może sobie zainstalowałeś odpromienniki radiestezyjne?

    A gdzie tam, gdyby watek pojawil sie wczesniej to moze bym to zrobil, a tak
    w nieswiadomosci zyje pewnie napromieniowany. :-)

    >Skąd Ty masz takie fakty które przeczą? Skoro je masz to się podziel,
    >bo na razie ich nie podałeś...

    Tu nie ma co podawac, wystarczy obserwowac swiat albo posluzyc sie danymi
    statystycznymi odnosnie migreny. Podejrzewam ze gdyby wentylacja
    grawitacyjna byla by taka zla jak to sie opisuje to co najmniej polowa
    naszego spoleczenstwa byla by niekomunikatywna. No chyba ze wszyscy oni
    pracuja w ZUSie, to wtedy owszem. Jednak nikt z moich znajomych nie tylko tu
    gdzie mieszkam nie potwierdza takiego stanu.

    >Wiesz coś o czym nie wiem. Podziel się.

    Chodzi glownie o to, ze ci mechaniczni nie placa za ogrzewanie wyraznie
    mniej od tych niemechanicznych, nie smierdza i nie maja bolu glowy.

    Pozdro.. TK