  • Data: 2009-10-05 07:19:38
    Temat: Re: pralka - jakiej marki NIE polecacie
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie mysle o Amica, Whirpool

    z ciekawości zapytam dlaczego?
    Moja szwagierka ma whirpoola ładowanego od góry. Będzie już ze 12 lat jak go
    ma a on pracuje i ma się dobrze. Dużo prania przynajmiej od 6 lat kiedy to
    urodziło im się dziecko.
    Moi teściowie mają amicę. Będzie już z 8 lat jak sobie pracuje, pranie około
    raz w tygodniu, czasem dwa razy.
    Ja też sobie kupiłem amicę, ale to się nie liczy ona może ma 1,5 roku lub
    nawet mniej.
    Moja mama ma indesita i ma on już jakieś 12 lat. I jest OK.

    Przed amicą miałem indesita. Pracował około 14 lat bez zarzutu. Zmieniłem tą
    pralkę "prewencyjnie" by nie zostać zaskoczony awarią która zawsze wypadnie
    w niekorzystnym momencie, a tak kupiłem pralkę w momencie o którym ja
    zdecydowałem, a starą - w pełni sprawną sprzedałem i jeszcze odzyskałem
    jakieś 15% ceny nowej pralki. Przypuszczam że nadal jest sprawna i cieszy
    właściciela.

    Moim zdaniem kluczowej jest miejsce w którym pralka stoi i pracuje. Jeżeli
    to miejsce jest wilgotne, nieprzewiewne i nieogrzewane to IMHO żadna pralka
    nie ma szans. Wszystkie opisane wyżej przypadki to pralki w pomieszczeniach
    suchych, ciepłych i o normalnie działającej wentylacji.
    --
    Jackare