  • Data: 2011-02-13 21:31:27
    Temat: Re: [press] Spadła elewacja wieżowca. Kolejny raz
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ij9gb0$r8j$2@node2.news.atman.pl...

    > ROTFL. Ale właśnie na tym to polega, że to ty ustalasz kryteria (które
    > muszą być spełnione, np. że w każdej chwili możesz stać nad głową i
    > pilnować).

    To jest oczywiste i tego nie trzeba nawet w kryteriach ustalać.

    > A to jest inny temat. Braku pilnowania nie zastąpi cena. Myślisz, że jak
    > zapłacisz 2x więcej to nie musisz pilnować? Naiwny...

    Nie, tak naiwny nie jestem
    Dla mnie zawze najwazniejszym kryterium byla cena, a nizależnie jak niską
    cene podal wykonawca to zawze wymagalem przyzwoitej jakości.
    Jak ktos podaje cene np za metr klejenia kafelek 25zł to ma w tej cenie
    zrobić tak jak się nalezy. Bo jak poda cenę 50 zł t nie znaczy że zrobi
    lepiej.

    Kris