    From: "Darek" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: projekt o nazwie - moj wlasny :-)
    Date: Sun, 17 Jan 2010 10:23:52 -0000

    Witam

    Bardzo dziekuje za wszystkie opinie i sugestie.
    Oczywiscie jezeli ktos jeszcze bedzie mial ochote
    wypowiedziec sie na temat tego projektu, choc by
    negatywnie, zapraszam bardzo.

    Ja tylko dodatm od siebie ze nie chce rezygnowac
    z garazu. Na etapie tworzenia projektu, tez myslalem
    o tym zeby w ten sposob przyciac koszty, ale jednak garaz
    chce miec.
    Co do kosztow. Dom chce sfinansowac z srodkow wlasnych
    w okolo 3/4 a reszta kredyt (zakladajac te 250tys).
    Wiem ze mozna wziasc kredyt na 20 a w moim wieku nawet
    na 30lat i sprawic ze dom bedzie wygladal ladniej, bedzie wiekszy
    itd. Wiem ze moge teraz wpakowac te pieniadze ktore mam
    w lepsze rozwiazania a reszte pozniej dokonczyc.

    Jednak mysl przewodnia ktora mi towarzyszy, to dom chce
    sfinalizowac w przeciagu nie wiecej jak 3-4lat. Nie chce aby budowa
    stala sie moim hobby na nastepne 10 czy 15 lat, chce wracac do domu
    w ktorym bede mieszkal a za 15-20 lat wykonam pierwszy remont.

    Co do kredytow, no coz czuje straszna awersje. Dzis mnie stac
    a jutro moze nie. Biorac pod uwage ze za jakis czas chce powiekszyc
    rodzine nie chce podejmowac zbyt duzego obciazenia kredytowego.

    Pzdr
    Darek