eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprzyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć › Re: przyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 25 May 2013 08:50:38 -0700 (PDT)
    Subject: Re: przyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce
    mieć
    From: p...@t...pl

    W dniu sobota, 25 maja 2013 15:48:16 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > A co tu ciągnąć. Mamy demokrację. To taki system ze jak w kasie państwa zabraknie
    pieniędzy to rząd tyle co brakuje i jeszcze trochę podpierdoli obywatelom. Jak od
    dziewięćdziesiątego roku w Polsce nie było żadnych protestów które przyniosły
    wymierny efekt to znaczy ze większości wszystko pasuje. Wskaż jakiś powód dla którego
    wody z własnej studni nie można opodatkować? W Polsce do pewnej głębokości Twoje a
    głębiej państwowe.

    Wg mnie po prostu fantazjujesz. Przykład Cypru oczywiście aż się prosi w takiej
    dyskusji, ale umówmy się, że gdyby u nas rząd zrobił podobną jak tam akcję to takiego
    rządu już by po prostu nie było. I wracając na gminne podwórko podam ci przykład. Są
    gminy śmiało wyciągające łapę po opłatę adiecencką i sa takie, które nawet ryzykując
    spotkanie z prokuratorem takiej opłaty nie pobierają. Podejrzewam że dzisiaj
    wykonując swoją studnię, montując biooczyszczalnię, wykonuję spora pracę na rzecz
    uniknięcia kar przez gminę ze względu na wymóg stawiany przez UE. Do 2012 mieli być
    podobno wszyscy skanalizowani i zaopatrzeni w wodę.