  • Data: 2009-05-15 21:34:28
    Temat: Re: recyrkulacja CWU - rurki 10 ?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:a601b3e9-e2e6-405c-a0e0-

    > Sadze jednak ze przecieki na zlaczkach to zdecydowanie wieksza zmora
    > niz pekanie rur PEXowych.

    Tego nie wiem, nie jestem czlowiekiem z branzy, chociaz logicznie myslac
    masz racje. Ja instalacje zrobilem wczesniej, pozakrecalem korki, puscilem
    wode, odpowietrzylem i byla tak sobie tygodniami. Nic nie lecialo, na zime
    wydmuchalem sprezarka i tyle. W tym roku zrobilem podobnie, ale styropian
    juz przykrywal wszystko. W kazdym razie wg. wodomierza nie zauwazylem spadku
    cisnienia w zamknietej instalacji. Zime przetrwalo, wiec nie spodziewam sie
    awarii, zreszta nie ja jeden tak mam. Patrzac na zgrzewy jak ktos to robil,
    to trudno sobie wyobrazic, ze moze to z czasem puscic.

    Pozdro.. TK