    From: "tornad" <t...@o...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: remont studni głębinowej.
    Date: Mon, 16 Mar 2009 14:48:29 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Wiesz, to, że urządzenie nie posiadające żadnej części ruchomej nie
    > oznacza, że nie jest pompą.

    >     ___________ (R)
    >    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    >  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
    > _______/ /_     GG: 3524356
    > ___________/    Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

    No rzeczywiscie nie pomyslalem o tym. Tzn. Twoim zdaniem kazda rura, ktora
    oczywiscie nie peka, a ktora plynie woda to tez pompa. No i rurka kapilarna, w
    ktorej sie woda podnosi, to tez pompa. I koreks, w ktorym ja swego czasu tez
    wywolywalem slajdy, to oczywiscie tez pompa...
    Wiesz, nie probowalem ale jak bym poszedl do "plombera" i poprosil o pompe do
    wody, ktora nie ma czesci ruchomych, to by sobie zapewne na czole slimaki
    zaczal rysowac.
    Bylby z ciebie dobry wyznawca teorii Eisteina, on by ci to wytlumacvzyl, ze
    woda stoi a tylko rura sie porusza z predkoscia zalezna od jej srednicy,
    zakrzywienia, zakrzywienia przestrzeni, dylatacji czasu i ze sie przy tym
    jeszcze relatywistycznie skraca i innych takich pierdul.
    Uwazam, ze Twoje jakze cenne uwagi w zadnym stopniu nie wnosza do tej dyskusji
    niczego wartosciowego a wrecz ja zasmiecaja. Ludzie maja konkretne problemy,
    pytania, ktore lepiej lub gorzej ale jakos poszerzaja wiedze a Ty sie lubujesz
    w rebusach i krytyce wypowiedzi osob, ktore cos ciekawego wnosza. Jaki masz w
    tym cel pozostaje to dla mnie rowniez zagadka.
    Wez sie lepiej zajmij tymi swoimi slajdami Adasiu i nie zawracaj glowy.
    Pzdr.
    Tornad