  • Data: 2009-03-16 15:38:52
    Temat: Re: remont studni głębinowej.
    Od: "tornad" <t...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzisz, pompa hydrodynamiszna, tak samo jak inżektor i kilka innych
    > wynalazków to jednak pompy.

    >     ___________ (R)
    >    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688

    No dobra, troche racji, przyznaje bezstronnie, masz.
    W koncu sama pompa niczego nie zalatwi trzeba zbudowac jakis system rur,
    zaworow zwrotnych i dopiero to wszystko razem bedzie dzialac.
    Jako ciekawostke podam Ci przyklad wziety z natury. Otoz naszych zylach tez
    sa zaworki, male elastyczne klapki uniemozliwiajace cofanie sie krwi, ktora
    dzieki nim zawsze plynie do przodu. I ta zaworki mi sie chyba nie domykaja
    czego efektem jest nadcisnienie. Dlatego pije sobie sok z cytryny, ktory jakos
    dziala, ze ono mi spada. I herbata z aronii pomaga. Moze Ci sie ta informacja
    tez kiedys przydac.
    Pzdr.
    Tornad