  • Data: 2009-03-16 21:41:13
    Temat: Re: remont studni głębinowej.
    Od: "tornad" <t...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Żadna pompa nie jest w stanie pompować wody, jeśli jest umieszczona więcej,
    > niż 10 merów nad lustrem wody.
    Myslalem, ze rzniesz glupa. Ale teraz musze napisac, ze to co robisz to jest
    normalna dzialalnosc sabotazowa. To co tu piszemy czyta wiele osob w tym
    mlodziez. A tej jak cos zapodasz, to ona ta mlodziez zapamieta to na cale
    zycie. Wiec natychmiast prostuje te twoja madrosc, ze zadna pompa nie
    wypompuje wody, jesli jest umieszczona wiecej niz 10 metrow nad lustrem wody.
    To jest twierdzenie falszywe, bledne i wrecz sabotujace. Otoz prawda jest, ze
    pompa ssaca nie wyciagnie wody z wiekszej od 7 m. No jakas super specjal moze
    probowac z glebokosci 8 metrow i na tym jej praca sie konczy. Wiec ty sobie to
    tez zapamietaj; byc moze ktos te bzdure o 10 m ci za mlodu zaszczepil i teraz
    jak papuga to powtarzasz.

    > Wiesz, doucz się, skąd się bierze nadciśnienie. Jedyne 'klapki' są w sercu,
    > nazywają się zastawki i nie mają nic wspólnego z nadciśnieniem.

    Nie bede sie wiecej z toba przezbywal; jestes gorszy od ks Robaka, ktory w
    identyczny sposob trolluje tyle, ze na innych grupach. Moze to jaki twoj
    krewny?
    A co tyczy tych klapek to ty masz ich na pewno wiecej; nie liczyles tych na
    swoich oczetach. Zapewne nie wiesz co chodzi wiec wyjasniam, ze przed dawnymi
    wielu laty koniom po bokach oczu takie zakladano co by patrzyly tylko na
    wprost i samochodow sie nie baly.
    T.