  • Data: 2010-01-12 16:00:48
    Temat: Re: robocizna - sens faktur
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 06:48:34 -0800 (PST), Dy napisał(a):

    > Ciężkie czasy nastały dla wykonawców nie dosyć, że ich pilnujemy to
    > jeszcze faktur nam się zachciewa. Mówią, że to łatwa praca pomchasz
    > troche kilenią i 1000 Ci wpada a tu jeden z drugim wymślają takie
    > dziwolągi jak faktury.

    Jest raczej odwrotnie niż piszesz. Ja moim klientom wciskam faktury
    niemalże na siłę, bo zawsze jest "po co mi to?", "a to będzie tylko drożej
    i więcej kłopotu dla pana", itd. Mi to obojętne, bo jesli chce byc w
    zgodzie z prawem (a chcę, choćby po to żeby móc wziąć kredyt czy leasing)
    to i tak tą kasę od klienta zapiszę w KPiR, najwyżej jako "przychód
    nieudokumentowany".

    --
    best regards,
    scream