  • Data: 2010-01-28 13:35:22
    Temat: Re: różnica w kotłach c.o. firmy De Dietrich
    Od: "nacocito" <n...@c...to> szukaj wiadomości tego autora

    news:hjruoo$v49$1@news.onet.pl...

    > Ale tez uwązam ze kazdy robi wg własnym potzreb i upodobań. Moja opinia
    > jest taka jak wyżej a kazdy robi po swojemu

    I tu się zgadzam całkowicie. Choć mam inne podejście. Wiem, że jak nie
    zrobię tego podczas budowy to tego nigdy nie zrobię. Kucie ścian czy prucie
    sufitów moim zdaniem jest nie realne. W poprzednim domu mi się to nie udało,
    wolałem sprzedać i postawić nowy.

    > Przeinwestować łatwo szczególnie jak jest na koncie uruchomiona kolejna
    > transza kredytu

    Nie buduję z kredytu, więc mnie ten problem nie dotyczy.

    > Jak chcesz się napić piwa to chyba kupujesz butelke lub idziesz do baru.
    > Raczej nie kupisz lini technologicznej do jego produkcji w garazu bbo może
    > kiedys zwechcesz go sobie wyprodukować

    Nie nie kupuję browaru ale muszę uwierzyć, że to piwo jest nienaganne oraz
    zostało nalane do czystych butelek i tu jest miejsce na sprawny marketing.
    Kupujemy je, mimo, że nie raz pokazano nam jak normy nie są zachowywane.
    Uważam, że tak jest ze wszystkim.

    Każdy z nas wydając kasę bedzie bronił zasadności takiej a nie innej decyzji
    bo każy maiał jakieś przesłanki krórymi się kierował a oceny innych
    przeważnie są subiektywne.