  • Data: 2023-08-20 15:13:38
    Temat: Re: sezon ogórkowy
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 9 lipca 2023 o 16:37:40 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Sezon ogórkowy na grupie - więc zadam pytanie w temacie: jak tam Wasze
    > ogórki "działkowcy"?
    > Ja w tym roku, wbrew zwyczajom w okolicy panującym posiałem ogórasy w
    > weekend majowy (1-3 maja), do "Zosiek" przykryte były włókniną i mam już
    > 82 słoje 0,9 L zawekowane, 4 kamionki małosolnych do tej pory, mizerii itp
    > to nawet nie liczę.
    > Poletko niewielkie, 3 rzędy na oko po 6 mb.
    > U sąsiadów jeszcze nic...
    > Dzień w dzień zbieram 6-7kg. Do wczoraj 60kg.
    > Czosnek, koper i chrzan też oczywiście swój, choć chrzanu mi w tym sezonie
> [...]

    Ty masz problem z ogórkami a u nas ostatnio wysyp grzybów.
    Przez ostatnie dwa i pół tygodnia chyba codziennie ze dwa wiadra z lasu wytargaliśmy.
    Dzisiaj pierwszy dzień gdzie nie udało się nawet pełnego wiadra zapełnić bo już z
    tydzień nie padało.
    I tak jak Ty ogórki tak ja rozdawalem grzyby na lewo i prawo sąsiadom rodzinie itp.
    Bo nie zbieraliśmy dla zbierania a przy okazji spacerów z piesami, córka studentka na
    parę dni do domu zjechała to też ją do lasu wyciągnęliśmy i tak jej się spodobało że
    były dni że dwa razy dziennie w lesie byliśmy.