  • Data: 2010-05-07 07:58:59
    Temat: Re: skrzynka energetyczna - murowana
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hs0fk4$6bb$1@news.onet.pl...

    > Tak. Ja w ub. roku też płaciłem od mocy..., ale to od kilku lat obowiązuje
    > :-) wcześniej tak nie było.

    No tak, być moze ten sąsiad musiał sie komuś dołożyć do inwestycji - ale
    jemu sie nie należy, a jeżeli juz to od energetyki.

    > No z tym projektem, to już mam pewne wątpliwości...
    > Ja - w ZE Enion, projekt musiałem zrobić sam i im dostarczyć w momencie
    > podpisywania umowy... chyba :-)

    Projekt (i wszystko) robi energetyka. Co najwyzej jest opcja ze inwestor
    MOZE dostarczyć projekt sam (dostaje wtedy zniżke w opłatach, u nas 10%),
    ludzie tak czasem robią bo co prawda wychodzi drożej ale przyśpiesza sie
    termin.

    > Ale żeby zaraz frajer...??? :-DDD

    Przychodzi to ciebie sąsiad i mówi: daj 500. A ty dajesz. No jak to nazwać
    :-))))))

    b.