    From: "mAYKIN" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: studnia na działce rekreacyjnej
    Date: Mon, 3 Aug 2009 01:00:13 +0200

    Użytkownik "mal" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4b8e936e-53be-4c39-b2e6-6d11d9fe2b55@j32g2000yq
    h.googlegroups.com...
    On 2 Sie, 17:19, "mAYKIN" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Pierdoły piszesz i w błąd wprowadzasz.

    > Poczytaj sobie o filtrach palowy.

    Palowe filtry? Dobre sobie!
    Powszechnie domorośli studniarze nazywają to "szpica". Nie ma to nic
    wspólnego z filtrem.
    Poza tym pisanie "pierdoły" jest co najmniej nieeleganckie,
    szczególnie w dyskusji z kobietą o 40 letnim stażu w hydrogeologii :-)

    > Nie trzeba żadnej studni wierconej, wystarczy właściwie wbić (a właściwie
    > wkręcić) w ziemię.

    Nie wkręcić a wbić...

    mal

    Możesz mi wierzyć lub nie, ale akurat współpracowałem z firmami które takie
    coś produkowały. Więc nazwa filtr palowy nie jest wyssana z palca. A nazwę
    szpicy, to uzywa każdy co nie ma pojęcia co to jest filtr palowy.
    Swoję drogą to droga pani Mal niewiedziała o czym mówił przedmówca, który to
    dokładnie opisał wygląd urządzenia, więc mówienie mi że ma 40 letni staż,
    jest raczej nie na miejscu. Filtr palowy (lub jak kolwiek go nazwać) jest
    stosowany do wielu, wielu lat.
    Ale proszę się niemartwić, nieznajomością nazewnictwa, bo gdy przed chwilą
    wpisałem w wyszukiwarce nazwę , to za wiele wyników nie zobaczyłem.
    mAYKIN