  • Data: 2011-08-25 19:11:08
    Temat: Re: szukam geodete ktory sie podstawi
    Od: "piwnica \(onet\)" <p...@p...onet.po> szukaj wiadomości tego autora

    [,,,]

    Njwiecej zawalil projektant bo cos na mapce namieszal.
    Juz to widzieli w architekturze i tez sie troche boja bo powinni sie
    zorientowac zatwierdzajac projekt do budowy.
    Geodeta nic nie tyczyl tylko sie wpisal ze tyczyl - w zasadzie gdyby tyczyl
    jak trzeba namierzajac osnowy to moze juz przy tyczeniu wyszedlby blad a tak
    przy koncowym pomierze okazalo sie ze jest kicha..

    Co ciekawe sasiad w trakcie budowy sciagnal PINB w innej sprawie i ten
    pomierzyl poniuchal i stwierdzilze wszystko OK.
    Moim zadniem geodeta powinien teraz sprawe zatuszowac bo to ten sam co
    tyczyl.

    Z sasiadem dogadac sie nie da bo jest pokrecony. W zasadzie moglbym nawet
    zaproponowac mu 10 krotnosc ceny rynkowej za te kilka metrów ale i tak sie
    nie zgodzi.
    Najciekawsze ze sasiad do swojego szamba nie wjedzie inaczej niz przez moja
    dzialke wiec moze sluzebnosc za sluzebnosc bylabu rozwiazaniem ale po
    dobroci z sasiadem dogadac sie nie mozna.

    Budynek mial byc w granicy zgodnie z prawem bo sa sytuacje kiedy sie da - to
    dla mneiej zorientownych.

    W zasadzie sprawe mozna ciagnac latami i nie konczyc budowy ale mnie tu
    troche amirtyzacja boli bo to pod dzialanosc.
    A zeby amortyzowac to trzeba zkonczyc budowe a przy koncowym obmiarze
    wszystko widac.

    Nie wiem jak na taki obmiar i naniesiony budynek zareagowalby PINB bo tylko
    tego sie boje - sasiad jest tak zaslepiony nienawiscia ze nie mysli wiec sam
    na blad nie wpadnie chyba ze mu po pomierze i naniesieniu na mape ktos z
    PINBu doradzi.