  • Data: 2011-01-26 14:47:10
    Temat: Re: termomix vs kohersen
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    news:4d3f368b$1@news.home.net.pl...
    > Wszystkiego ten sprzęt nie zrobi, ale może dosyć dużo łącząc większość
    > funkcji. Np. bułki upieczone w piekarniku z wyrobionego w tym sprzęcie
    > ciasta, posmarowane masłem zrobionym z gęstej śmietany - to po prostu

    To samo zrobisz mikserem za 200-500 zł.

    > jest bardzo smaczne. Cappuccino zrobione z tego również smaczne, jedynie
    > niektóre przeciery pokazane na prezentacji mi nie smakowały. Reszta

    Capuccino zrobisz bez tego. Zalewasz z czajnika za 50 zł. Piankę na mleku
    ubijasz mikserem za 50 zł.

    > Nie jestem właścicielem, puki co nie kupię - planuję później.

    Tymczasem wymień chociaż jedno danie, które będziesz przyrządzał regularnie
    i nie da się go zrobić bez termomixa.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/