  • Data: 2009-02-17 22:23:42
    Temat: Re: tupot bosych stóp - reaktywacja
    Od: "byku" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj,

    doskonale Cię rozumiem. Mieszkam na 1 pietrze domu z kobietą a pod nami moja
    mama i siostra.

    Moja sytuacja była taka, że miałem po prostu tak - podłoga z desek, oparta
    na legarach a następnie niżej sufit z desek (i to wszystko).
    Było słychać jak cholera.

    Pierwszy pokój wyciszyłem tak : zerwaliśmy stare deski, wsadziliśmy warstwę
    płyt wygłuszających rock coś tam z castoramy (są tanie) i na to położyliśmy
    wełne mineralną 15, następnie na to deski, na to jeszcze piankę i dopiero na
    piankę panele.

    Niestety nie wygłuszyło to całkowicie. Ja ich nie słysze ale jak jakiś czas
    temu mieliśmy na górze awanturę to słyszały mnie na dole :-)
    Ale ogólnie efekt spory.

    Teraz zrobiłem tak z dwoma pokojami - zerwałem deski, poszedł rock coś tam,
    wełna 15 i zamiast desek gruba płyta OSB, na to grubsza pianka i jeszcze
    panele - i jest moim zdaniem gorzej niż przy deskach tzn. są miejsca gdzie
    słysze rozmowy z dołu i to całkiem nieźle :( co prawda nie ma jeszcze pianki
    i paneli więc zobaczymy wtedy. Ale już np. nie ma mowy o tym żebym słyszał
    TV.

    Więc podsumowując jest to bardzo trudny temat żeby się całkiem wyciszyć,
    aczkolwiek przy mojej metodzie efekt jest naprawdę duży w porównaniu z tym
    co było.

    pozdrawiam

    Maciek