  • Data: 2010-01-14 04:12:41
    Temat: Re: w sprawie wyboru pieca gazowego
    Od: "nacocito" <n...@c...to> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    news:4b4e4020$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości
    >
    > W tej chili mam lazienke ogrzewana grzejnikiem na scianie i jestem
    > zadowolony.
    > Jedyny problem to zimna podloga podczas wieczornej kapieli - tylko wtedy.
    > Stad pomysl na mate na prad. Moge czekac az sie nagrzeje nawet 2 godziny.
    > Poza okresem grzewczym takze chce miec taka mozliwosc, w zasadzie przez
    > caly rok oprocz ewentualnie goracego lata.
    > Instalacja podlogowa na wode poza okresem grzewczym mi tego nie zapewni.

    > I dlaczego nie uzywaja? Koszty?
> [...]
    Ile kW chcesz wlożyć w podłogę w postaci maty grzewczej? 1, 2, 3, 4 a może
    więcej?
    Zastanów się ile ton betonu bedziesz miał w wylewce i jak szybko to chcesz
    podgrzać?
    Będziesz miał małą moc to bedzie to trwało wieki zanim poczyjesz ciepło a
    zamontujesz wiecej watów to licznik będzie szalał.
    Coś za cos.

    Dobrze mówią. Jak chcesz ciepło w nogi to podłogówka CO a ja dodam że z
    piecem kondensacyjnym

    Maty grzewcze tam gdzie nie ma gazu i masz 2 taryfy na prąd