  • Data: 2010-01-14 08:05:15
    Temat: Re: w sprawie wyboru pieca gazowego
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:4b4ec512$1@news.home.net.pl...

    > 90m2 na 4 osoby jest dla nas w zupelnosci wystarczajace.
    > Bardzo czesto mam wrazenie, ze nasze spoleczenstwo czesto na sile chce
    > sobie nadrobic chude czasy komuny, czasy pogardy dla wlasnoci prywatnej i
    > wszelkiej masci posiadaczy budujac te ogromne (jak dla mnie) domy. Ilez to
    > razy widzialem domy po 200m2 w ktorych czesc przestrzeni stoi albo pusta
    > albo niewykonczona albo nieogrzewana.

    Masz rację. Sąsiad mój ma 180m2 i mieszka sam z żoną.
    Żona nie wyrabia ze sprzątaniem a dzieci nie maja które by mogły teraz pomóc
    lub na starość.
    W domu 12m2 siłownia w której stoi atlas, ławeczka, jakies sztangi i
    drabinki.
    Sąsiad przyznał ze juz 6 lat mieszka a tak naprawdę ani razu z tego nie
    korzystał bo i tak na piłkę i tenisa jeździ z kolegami.
    Łazienka to potwór około 15m2 z dwoma umywalkami. W jednym rogu gdzies
    kabina, w innym wanna, gdzieś jakiś sraczyk i bidet.
    no i pralka wcisnieta w tej lazience. Rany w takim domu nie mozna bylo
    wygospodarowac pomieszczenia na pralnie i suszenie?
    Komu to? Czy aby umyć zęby potrzeba rzeczywiście tyle m2?
    Ogrzewaja prawie ze samym drewnem w kominku. Spalaja na sezon w kominku
    srednio dwie dostawy za 1800zl+ robocizna za rąbanie i ukladanie.
    Polacy buduja nieracjonalnie, ponad swoje wymagania, ponad stan i niestety
    często ponad możliwości finansowe. Często budynek stoi latami nie wykończony
    bez odbioru, ogrodzenia ładnego ogrodu z wschechobecnym bajzlem.

    Marek